Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

Класними керівниками перших класів 2018-2019 н. р. працюватимуть

1-А клас за освітньою програмою НУШ за редакцією Р.Б. Шияна - учитель Довга Анастасія Іванівна
1-Б клас за освітньою програмою НУШ за редакцією Р.Б. Шияна - учитель Мацко Світлана Володимирівна
1-В клас за освітньою програмою "На крилах успіху" - учитель Ніккел Єлизавета Олександрівна
1-Г клас за освітньою програмою НУШ за редакцією Р.Б. Шияна - учитель Машкіна Світлана Борисівна

Додаткова інформація для батьків

Класоводами перших класів у 2016-2017 навчальному році працюватимуть:
- Кузьменко Тетяна Петрівна,
- Литвиненко Тетяна Анатолівна,
- Яковенко Вікторія Вікторівна.

Більше 20 років поспіль працює Школа адаптації, де по суботах юні слухачі віком 5-6 років готуються до навчання.

Школа адаптації працює на добровільних засадах, є додатковою освітньою безкоштовною послугою.

Заняття проводяться щосуботи з 10-00 до 11-30 год. тривалістю 25 хвилин один урок (з жовтня по квітень).

УВАГА! Прийом до школи на 2016-2017 н.р. розпочато.  Запис у заступника директора Синичич Вікторії Вікторівни (203 каб.).  Запис буде припинено по факту набору 90 осіб.

Що потрібно знати майбутньому першокласнику?

ПершокласникЗ яким "багажем" повина йти дитина до школи?
Що йому дійсно потрібно знати і вміти, щоб бути успішним і не зазнавати труднощів у навчанні?
Практично на всіх мовах світу вік від 3 до 6 років вважаеться дошкільньою. Це вік формування навичок, необхідних для систематичного навчання.
Школа - важливий етап в житті кожної дитини, шкільна успішність проектується на подальше життя, тому батькам хочеться, щоб дитина йшла до школи досить підготовленою. Що потрібно знати майбутньому першокласнику, і як повинен він себе вести?
Як багато сил під час підготовки до школи батьки витрачають на те, щоб навчити свій скарб писати, рахувати і, звичайно, читати. Але, як показує життя, для успішної адаптації це не саме головне. Головне - це те, чи може дитина ВЗЯТИ ті вимоги, які відразу, з перших же днів, пред'являє йому школа (сидіти на уроці, слухати вчителя, виконувати завдання), чи вміє він контролювати свою поведінку і підпорядковує його встановленим правилам. Це і є основний критерій готовності дитини до школи.

В межах розвитку мовлення і готовності до оволодіння грамотою майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти чітко вимовляти всі звуки мови

  • уміти визначати місце звука в слові ( на початку, в середині, в кінці);

  • уміти вимовляти слова складами;

  • уміти складати речення із 3 – 5 слів;

  • уміти називати в реченні тільки 2-ге слово, тільки 3-є слово, тільки 4-е слово …;

  • уміти використовувати узагальнюючі  поняття ( вовк, лисиця, ведмідь – звірі);

  • уміти складати оповідання за картиною ( наприклад ” У парку”; “На дитячому майданчику”; “За грибами”, “Відпочинок на морі”…);

  • уміти складати декілька речень про предмет

  • уміти напам’ять читати улюблені вірші;

  • уміти послідовно переказувати зміст казки.

 До початку навчання в школі у дитини повинні бути розвинуті елементи математичного уявлення:

  • знати цифри від 0 до 9;

  • уміти рахувати до 10 і у зворотньому напрямку, від 7 до 2 …; від 4 до 8.

  • уміти називати попередні і наступні числа відносно будь – якого числа в межах першого десятка;

  • уміти порівнювати числа першого десятка ( наприклад, 7<9, 5>2)

  • уміти складати і розв’язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;

  • уміти порівнювати предмети за кольором,  за формою, за розміром;

  • знати назви фігур: трикутник, квадрат, коло;

  • уміти оперувати поняттями : ” зліва”, ” справа”, “внизу”. “зверху”, “пізніше”, “вперед”, “за”, “між”…;

В межах  уявлень про оточуючий світ майбутньому першокласнику необхідно:

  • уміти розрізняти за зовнішнім виглядом  рослини, поширені в нашій місцевості ( наприклад, клен, береза, соняшник,  , ромашка…);

  • уміти розрізняти диких і свійських тварин ( корова, ведмідь, лисиця, коза…);

  • уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів ( наприклад, сорока, горобець, дятел…);

  • мати уявлення про сезонні ознаки природи ( наприклад, осінь – жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю);

  • знати назву 1 – 3 кімнатних рослин;

  • знати назви 12 місяців року;

  • знати назви всіх днів тижня.

Крім того, дитина, що готується стати першокласником, повинна знати :

  • в якій країні, в якому місті, , на якій вулиці, в якому будинку живе;

  • повні імена членів родини, мати загальні поняття про різні види їхньої діяльності;

  • знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці.

  • свій вік, дату народження.

  • Знання професій, видів спорту, транспорту.

  • дні тижня.

Мислення:
– Визначення четвертого зайвого
– Складання із паличок для рахунку.
– Складання фігур із частин.

         Пам’ять:
- Запам’ятати  5 - 10 слів та назвати їх.
– Запам’ятовування картинок, фігур. символів ( до 10 штук).

   Моторика:
– Правильно тримати ручку, олівець, пензлик.
– Уміти креслити пряму лінію.
– Писати друковану літеру за зразком.
– Вирізати з паперу.
– Охайно клеїти.
– Малювати як окремі зразки, так і сюжетні малюнки.
– Виготовляти аплікаціїї.

 Що потрібно придбати майбутньому першокласнику:

  1. Шкільна форма.

  2. Спортивна форма.

  3. Спортивне взуття.

  4. Змінне взуття.

  5. Гуаш.

  6. Пензлики для малювання (2шт).

  7. Кольорові олівці.

  8. Кольоровий папір, кольоровий картон.

  9. Ножиці із закругленими кінчиками.

  10. Клей -олівець.

  11. Пластилін, дощечка із стеками.

  12. Папка для праці (за бажанням)..).

  13. Обгортки для підручників та зошитів.

  14. Папка для зошитів.

  15. Пенал (2 ручки, простий олівець, лінійка, гумка).

Пам’ятка батькам майбутнього першокласника
1. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім’ї.
2. Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки!!!
3. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
4. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
5. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
6. Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
7. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
8. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
9. Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками.
10.Пам’ятайте, що діти – не тільки продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.