Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

День психічного здоров'я

9 жовтня 2020 року в КЗШ №68 було проведено заходи приурочені до Всесвітнього дня психічного здоровя. Основною метою даних заходів було збереження психічного здоровя учасників освітнього процесу. Адже психічне здоровя – це важлива складова частина людини, а особливо дитини.

IMG-6e891cd25dc878e1739b9d2b688bd2d5-V IMG-6ed3e490c8a128a10c7424eef0993e46-V
IMG-5914574fd2eaf93a42bcba66aeb22132-V IMG-e7b0bcca8e56ec12c11912b614260e9d-V
 

Адаптація, що це???

adaptaziya001

Адаптація – це здатність організму підлаштовуватись під мінливі умови середовища.
Адаптація до школи – це перехід дитини до системи шкільного навчання і звикання до шкільних умов. Цей період кожен першокласник переживає по-своєму. До школи більшість дітей відвідували дитячий  садок, де  кожен день був наповнений ігровими заняттями та прогулянками. У школі все інакше: нові вимоги, інтенсивний режим, необхідність все встигати. Як пристосуватися до них? Для цього потрібні сили та час, а головне розуміння батьків, що це необхідно.
Діти, які не відвідували дитячий садок можуть зіткнутися з проблемою спілкування з однокласниками. В дитячому садочку  дитина проходить процес соціалізації,  де вона набуває комунікативних навичок і способів побудови відносин в колективі. У школі вчитель не завжди може приділити увагу кожному учню. Саме тому ваша дитина буде потребувати вашої уваги.

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ДО  НАВЧАННЯ У ШКОЛІ:
1. Старання дитини обов'язково мають бути визнаними. Позитивна оцінка і добре, тепле ставлення необхідні дитині для хорошого самопочуття, для формування в неї такої важливої риси, яквпевненість у собі і своїх можливостях.
2. В режимі дня кожної дитини повинні бути постійні обов'язки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легко долучається до навчання.
3. Вчить дитину бути особистістю, мати власну думку  та доводити її, але  бути толерантною до думок інших.
4. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з такою, якою вона була вчора, чи, можливо, буде завтра.
5. Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може вважати, що конфлікти неминучі, і продовжувати провокувати їх.
6. Дозволяйте дитині виявляти самостійність, заохочуйте найменші її вияви.
7. Не критикуйте дитину при свідках.
8. Розвивайте світогляд дитини, сприяйте розширенню її інтересів.
9. Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка присутня в більшості вимог. Шукаючи аргументи, ви ще раз зможете обміркувати необхідність їх застосування.
10. Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.
11. У спілкуванні з дитиною частіше використовуйте «Я-висловлювання».
12. Формуйте позитивне ставлення до школи.
13. Формуйте адекватну самооцінку.
14. Не перенавантажуйте дитину надмірними заняттями, чергуйте їх з грою.
15. Навчайте етичних норм спілкування з однокласниками та дорослими.
16. Уважно слухайте дитину і вникайте у всі проблеми, про які вона вам говорить.
17. Будьте уважні до повідомлень дитини про взаємини з однокласниками, намайтесь підказати як подолати конфліктну ситуацію, якщо вона виникне. Підтримуйте зв'язок з вчителем та психологом школи.
18. Пам ятайте про те, як важливо захищати власну дитину, а також навчити її самостійно долати перешкоди.
19. Памятайте про те, що не завжди наші діти доносять інформацію не завжди правильно, інколи так як вигідно саме їм.
20. Вчить дитину бути особистістю, мати власну думку та доводити її, але бути толерантною до думок інших.

11 правил безпеки в інтернеті, яких батьки мають навчити дітей

Діти легко привчаються до використання інтернету, і саме на цьому етапі дорослі повинні втрутитися й допомогти їм дізнатися про безпеку в мережі.

InternetM001
 
1. Проговорити основні правила.
Із зовсім малою дитиною чи старшим підлітком важливо спочатку обговорити базові правила. Почати можна з того, що нічого на 100% не є приватним у мережі.
2. Бути обережним з особистою інформацією.
Спершу варто пояснити, що таке персональні дані. Напишіть докладний список і розтлумачте, чому важливо максимально зберігати їх у таємниці.
Нагадайте дитині, що вона повинна попереджати вас, коли оприлюднює щось із списку в інтернеті.
3. Використовувати паролі.
Діти уже з раннього віку починають створювати свої акаунти у соцмережах та власні електронні скриньки.
Попри те, що сайти самі регулюють, наскільки безпечним є пароль, батьки також мають проконтролювати цей процес.
Можна попередньо розповісти, що пароль повинен містити різні символи й попередити, що його нікому не можна розповідати.
4. Обговорити, що можна поширювати у соцмережах.
Діти особливо люблять проводити час у соціальних мережах, тож варто пояснити їм, що можна поширювати у своїх профілях, а що – ні.
5. Зробити спілкування у Whatsapp і Telegram безпечним.
Підлітки часто спілкуються за допомогою Whatsapp, Viber і Telegram, не усвідомлюючи, що їхні чати не є 100% приватними.
Саме тому варто розповісти, що не можна писати там про банківські рахунки чи паролі.
6. Ділитися новими уміннями. 
Розповідайте дитині про те, як оновилася стрічка новин на Facebook чи які зміни відбулися у додаванні відео на Instagram.  
Це допоможе дітям легше пристосуватися до нововведень й уникнути пов'язаних із ними проблем.
7. Пояснити небезпеку безкоштовного публічного Wi-Fi.
Діти люблять безкоштовний Wi-Fi – а хто не любить? Поясніть їм, що ці мережі можуть робити доступними їхні дані.
8. Завантажте VPN (virtual private network).
VPN-підключення допоможе ефективно захистити користувачів.
9. Убезпечити від ігрових афер.
Домовтеся про те, що діти скачуватимуть ігри під вашим наглядом або самі завантажуйте розваги для них. Щоразу переконуйтеся також, що ви використовуєте перевірені сайти й додатки.
10. Не розмовляти із незнайомцями у чатах.
Діти охоче долучаються до чатів і груп, але важливо попередити їх стосовно небезпеки спілкування із незнайомими людьми.
11. Не вірити рекламі в електронній пошті.
Не все те золото, що блищить. Варто пояснити дітям, що приголомшливі акційні пропозиції, які надходять в електронних листах – обман і спосіб заволодіти особистою інформацією користувача. 

InternetM0033