Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

Основні поради для родини з дітьми під час карантиу

2020-02-06 14-17-43
Перший та найголовніший пункт - розробити режим дня для всієї родини.
Потрібно зібрати всю родину та поговорити про те, що коронавірус небезпечний, потрібно дотримуватися рекомендацій лікарів, часто мити руки, носити захисні маски тощо
Режим дня допомагає впоратися з тривогою, яку викликає поширення інфекції, бо це те, на що ми можемо вплинути.
Вставати не пізніше 9 ранку. Це дисциплінує.
- Фізична активність. Наприклад, робити зранку зарядку, присідати і робити активні вправи. Також експертка рекомендує робити зарядку Цигун. Вона доволі проста, не потрібно сильно фізично напружуватися, але вправляютьсявсі м'язита внутрішні органи, зокрема легені.
- Активні години 11-13. В цей час батьки працюють, школярі вчаться. Але є ще дошкільнята, а  з ними складніше. У цьому разі батькам потрібно поділити дні, коли вони займають молодших дітей. Наприклад: понеділок, середа - мама; вівторок, четвер - тато, а п’ятниця - по черзі.
Прогулянка. Гуляти можна всією родиною, або ж для того, щоб відпочив один з партнерів, по одному ходити з дитиною. Це стосується і школярів, хоч підлітків і складніше витягнути гуляти з батьками.
Тиха година. Час відпочинку для всіх. Якщо це малюки, то вони лягають спати, а для дорослих - це час для себе. Батьки розходяться по різних кімнатах або куточкахі займаються своїми справами.
- Знову час працювати. Період з 16 до 17 вважається активним часом для роботи мозку, але у деяких це може бути і пізніше. Ще кілька годин діти вчаться, а дорослі працюють.
- Окремий час, щоб проводити його всім разом. Настільні ігри, активні ігри: з мотузок зробити лабіринт, якщо діти малі - збудувати разом халабуду. Разом малювати - це допоможе краще пізнати один одного. Наприклад, можна малювати один і той самий малюнок мовчки, а потім обговорити, що у кого вийшло. Або малювати за інструкцією: хтось малює малюнок, а потім диктує інструкцію, щоб другий член сім'ї намалював те ж саме. Це заняття допоможе зрозуміти, наскільки налагоджена комунікація між рідними.
Цей час добре присвячувати взаємодії всієї родини.
- Знову вільний час для всіх.
Важливо привчати дітей проводити час самостійно та дозволяти їм нічого не робити. Психологиня наголошує, що дітей не потрібно весь час розважати.
- Визначити час, коли діти лягають спати. Кожен день однаково. Наприклад, молодші - о 10-й вечора, старші - трохи пізніше. І коли перші лягають, у дорослих є час на себе.
Режим допоможе впорядкувати день. Із ним легше зберігати спокій.

Стоп шкільний терор. Як зупинити дитяче насилля (дослідження)

StopBuling-SHkilne-zhyttyahttps://glavcom.ua/specprojects/stopbullying/stop-shkilniy-teror-yak-zupiniti-dityache-nasillya-doslidzhennya-455198.html
80% школярів зіштовхуються з булінгом - проявами агресії, залякування та цькування
Один з найвідоміших соціологів Толкотт Парсонс зазначав, що особистість є причиною та наслідком усіх змін у суспільстві. Але особистість не може існувати незалежно від колективу, а колектив у свою чергу, визначається особистісними характеристиками його членів. 
Тому апріорі дитині, як соціальній істоті, властиві два прагнення – перше – це бути приналежним до певної групи, соціуму, а друге – взаємодіяти та змінювати його відповідно до своїх цінностей, інтересів та уявлень про справедливість та ієрархію.
Та якщо у дорослому віці більше значення мають соціальні норми та досвід, то для дітей ці правила поведінки у соціумі ще не сформувались. Вони формуються через запозичення не лише із життя дорослих (калькування), а й від основного природного інстинкту – самозбереження. Методи, якими буде реалізований інстинкт самозбереження, можуть бути різними. У тому числі й через встановлення ієрархії, нерівності, домінування, покори, протесту, запровадження системи свій/чужий, визначення рольових функцій кожного члена колективу, формування інтересів власної групи та протидії зовнішньому впливу, фізичного чи психологічного насилля та самоізоляції.
40% дітей соромляться говорити про цькування, а 22% вважають, що це – нормальне явище.
Підлітковий вік, у якому застосовуються найагресивніші форми булінгу, - найскладніший вік, але, водночас, найважливіший період для формування особистості. Діти у цьому віці надзвичайно емоційні, а тому – різкі. Через це їм властива схильність до різких кроків та крайнощів – у тому числі й до жорстокості - психологічного та фізичного насилля щодо членів власних колективів.
Відповідно до статистичних та соціологічних досліджень зарубіжних учених, шкільний булінг переживають від 4% до 50% дітей. Це може бути і ситуативні знущання, і дискримінація, яка носить системний характер. За даними опитування дітей на сайті KidsPoll, у 15% булінг мав системний характер. Постійно займаються булінгом близько 20% дітей.
2-2,5 тис. дітей в Україні намагаються щороку покінчити життя самогубством.
В Україні через ескалацію «дорослого насилля» ситуація може бути ще гірша. І це підтверджують дослідження ЮНІСЕФ. Так, відповідно до опитування проведеного у лютому 2017 року, 67%, тобто дві третини дітей протягом останніх трьох місяців зіштовхувались з переслідуваннями. При цьому 24%, тобто кожна четверта дитина, за цей же період, ставали жертвами булінгу.

Детальніше

Як прищепити дітям соціальні навички

На додаток до академічних предметів, таких як природничі науки, математика та мови, соціальні навички є однією з найбільш важливих систем навичок, які набуваються дитиною через поступове усвідомлення у процесі спілкування з однолітками й дорослими.

Діти осягають науку соціальної взаємодії з однолітками усередині класу та за його межами, а також з такими авторитетними людьми, як учителі, батьки та інші дорослі. Цей процес має складну енергетичну динаміку навіть у ранньому віці, яка зберігається протягом усіх шкільних років і переходить у доросле життя на робочі місця.

Наступні три вправи складені на основі класичної книги про самовдосконалення Дейла Карнегі «Як завойовувати друзів і впливати на людей». Ця книга визнана однією із кращих, коли-небудь написаних про соціальну взаємодію.

Завдання № 1. Не скаржитися протягом двох тижнів

Принцип: не критикувати, не засуджувати, не скаржитись

Це завдання здатне суттєво змінити життя ваших дітей у кращий бік. Скаржитись – погана звичка, якої можна позбутись. Є істина, в якій мовиться: ми бачимо те, що прагнемо побачити.

Звикаючи скаржитись, ми вказуємо на негативні моменти й виводимо їх на передній план нашої уваги, а також звертаємо на них увагу людей, які нас оточують. Якщо діти зможуть позбутися цієї поганої звички, вони не стануть жертвою й почнуть звертати увагу на більш позитивні аспекти свого життя, що приведе їх до більш вдячного ставлення до нього.

Детальніше

Зверніть увагу! ГРИП

Грип — це гостре інфекційне захворювання, збудником якого є вірус. Єдиним джерелом і розповсюджувачем цієї недуги є хвора людина. Інкубаційний період при грипі коливається від кількох годин до 3-х діб, найчастіше — 1-2 доби. Захворювання починається гостро, характеризується високим підйомом температури тіла, різким головним болем, загальною слабкістю, катаральними явищами.

h1

Найбільш ефективним і науково обґрунтованим методом профілактики грипу є вакцинація, яка суттєво впливає на рівень інтенсивності епідемічного процесу з грипу і гострих респіраторних інфекцій.

Поряд з вакцинацією проти грипу не варто забувати і про його неспецифічну профілактику, яка спрямована на підвищення несприйнятливості організму до захворювання. Це, насамперед, загальновідомий комплекс процедур загартовування, самомасажу, ранкової гімнастики.Дотримання гігієни — обов’язкова умова для тих, хто хоче залишитися здоровим у період епідемії грипу.Якщо ж ви все таки захворіли, обов’язково викличте лікаря, який точно встановить діагноз вашої недуги. Не займайтесь самолікуванням! Не наражайте на небезпеку здорових людей: не відпускай: те дітей з ознаками захворювання у дитячі колективи, обмежте відвідини місць великого скупчення людей! Дотримуйтесь правил особистої гігієни! Уникайте переохолодження. Повноцінно харчуйтесь. Будьте здорові!

Детальніше