Гурток «Абетка психології» у ДЗВ «Веселка»
У пришкільномі таборі «Веселка» з дітьми та підлітками проводяться цікаві корекційно-розвивальні заняття практичним психологом Кучерук О.С. в рамках гуртка «Абетка психології».
Дані заняття орієнтовані на розвиток пізнавальної, емоційної та комунікативної сфер дітей молодшого шкільного віку та підлітків. Для них характерне врахування індивідуальних особливостей учнів, їх особистісних якостей. Усвідомлюючи власне «Я», дитина самостверджується, прагне впливати на ситуацію, вступає у відносини з іншими людьми. Вона вчиться жити в гармонії з собою та навколишнім світом.
Мета занять: сприяння згуртуванню дітей, розвитку комунікативних вмінь та навичок, підвищення рівня толерантності через удосконалення емоційної, когнітивної і поведінкової сфер.
При підборі ігор, вправ перевага надавалася яскравим і цікавим ілюстраціям, що дозволяє підвищити зацікавленість дітей. Наприклад, вправа «Павутина», спрямована на знайомство та згуртування групи, викликає в дітей безліч позитивних емоцій. Об'єднані однією ниткою, діти нібито відчувають, що всі члени групи тісно пов'язані між собою. Вправа «Слон» спрямована на взаємодію між дітьми, вміння злагоджено і швидко вирішувати поставлене завдання, оскільки учасникам необхідно за короткий час (1-2 хв.) викласти на килимі з невеличких паличок зображення слона, при цьому вчитися розуміти наміри один одного невербально, в повній тиші. У дітей молодшого шкільного віку (1-3 класи) найбільший інтерес викликала вправа-перевтілення «Вгадай, хто ми». Її суть полягає в тому, що дитина опускає руку до «Чудового мішечка» з фігурками тварин, бере фігурку, дотиком відгадує, яку тварину фігурка позначає, витягує її і роздивляється. Потім потрібно зобразити цю тварину. Вправа сама по собі є інтригуючою для дітей, оскільки вони не завжди можуть впевнено сказати, що їм дісталася та чи інша тварина. Також небайдужими залишилися наймолодші представники пришкільного табору до ігор «Помічники» та «Дерева у лісі», під час яких їм потрібно було перетворюватися у помічників бабусі й дідуся, допомагаючи їм виразними рухами виконувати різну роботу на дачі, та у дерева в лісі, що взаємодіють між собою за допомогою дотиків.