Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

Тиждень психології

IMG-78eab3a15c133f1d7b56f4f1a0ea0bdc-VВ КЗШ № 68 з 05 по 09 листопада 2018 року пройшов тиждень психології.
В рамках тижня психології практичним психологом та соціальним педагогом організовано оформлення стенду та запуск проекту «Скринька довіри».
Бібліотекарем була створена виставка соціально-психологічної літератури «Проблеми насилля – пошук вирішення та примирення».
Також відбулася виставка дитячих малюнків на тему»Подорож у Країну Доброти». У виставці взяли участь учні початкових класів.
Учні 8-х класів переглянули відео-ролик «Булінг».
Практичним психологом було проведено тренінг для учнів 7-х класів «Життя без насилля».
IMG-d4cf402c48dedc3af31bf39e2d6dc24f-V IMG-07fd00cbf71c78f4d5239b725533224a-V
 
 

Психологічна служба системи освіти у 2015-2016 навчальному році

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049
E-mail: ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

Від 23.07.2015 № 1/9-347

Департаменти (управління) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

 

Про забезпечення фахівцями та пріоритетні
напрями діяльності психологічної служби
системи освіти у 2015-2016 навчальному році

За результатами діяльності органів освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій Міністерство надсилає для використання в роботі аналітичні матеріали щодо забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році.

Додаток: на 9 арк.

Заступник Міністра                                                                                  Павло Полянський

 

Березіна Н.О.4813231
Панок В.Г.2527011

Додаток 1
до листа Міністерства освіти і науки України від 23.07.2015 р. № 1/9-347

Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти» від 02.07.2009 р. № 616 психологічна служба в системі освіти визначається як сукупність закладів, установ, підрозділів і посад, що складають єдину систему, основу якої становлять фахівці у сфері практичної психології і соціальної педагогіки: практичні психологи, соціальні педагоги, методисти, директори (завідувачі) навчально-методичних кабінетів (центрів) психологічної служби.

Завдання психологічної служби визначаються відповідно до стратегії розвитку системи освіти України в цілому і водночас залежать від особливостей регіональної політики, історії та традицій освіти у конкретній області, районі, місті, селі та селищі і повинні трансформуватися у відповідності до змін у нормативно-правовій базі, визначених пріоритетів діяльності освітньої галузі.

На кінець 2014-2015 навчального року кількість спеціалістів психологічної служби становила 22705 працівників, що становить 54,48% від їх нормативної потреби. Із загальної кількості фахівців - 14832 практичні психологи (57,89%) та 7047 соціальні педагоги - 46,19% .

У порівнянні з минулим періодом кількість фахівців скоротилась на 1606 працівників. Найбільше скорочення спостерігається в Донецькій (на 1077 фахівців) та Луганській (на 742 фахівця) областях. Значне скорочення відбулось і у Харківській ( 59), Одеській (21) та в Тернопільській (4) областях. (Додаток 2).

Водночас кількість фахівців психологічної служби в регіонах (без урахування АР Крим, м. Севастополь, Донецької та Луганської областей) збільшилась на 206 осіб. Зокрема, на Львівщини та Івано-Франківщині – зростання на 45 фахівців у кожній області, Закарпатті – на 33 фахівця, а також в Житомирській та Чернівецькій областях на 30 фахівців відповідно.

Найкраща ситуація щодо забезпечення в цілому фахівцями ( практичні психологи та соціальні педагоги) у м. Києві (81,02%), Івано-Франківській (73,69%), Київській (66,79%), Сумській (66,3%) та Чернівецькій (65,92%) областях.

Найнижчі показники у Тернопільській (36,56%), Житомирській (42,47%), Миколаївській (43,68%) і Вінницькій (45,31%) областях.

Серед навчальних закладів найкраще забезпечені практичними психологами спеціальні школи-інтернати – 97,88%, загальноосвітні навчальні заклади нового типу – 92,32%, та загальноосвітні навчальні заклади - 77,97%.

Детальніше

Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-374 від 25 липня 2014 року

Департаменти (управління) освіти і науки
обласних та Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

Стан та особливості діяльності
психологічної служби системи освіти
у 2014-2015 навчальному році

З метою реалізації  статей 21, 22 Закону України "Про освіту" Міністерство надсилає для використання в роботі інструктивно-методичний лист "Про стан та особливості діяльності працівників психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році", перелік рекомендованих джерел та фахових періодичних видань.

Необхідно вжити заходів щодо максимального забезпечення навчальних закладів практичними психологами та соціальними педагогами, методистами з психологічної служби районних  (міських) методичних кабінетів, працівниками навчально-методичних кабінетів (центрів) психологічної служби системи освіти і налагодження належного психологічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу.

Детальніше... >>

Година психолога

 

 З вересня у школах введуть "годину психолога"

htmlconvd-h9t73i html m590fe02e

Міністерство освіти вважає, що керівникам шкіл необхідно переглянути систему роботи шкільних психологічних служб

     Таке рішення викликане результатами опитування дітей віком 10-17 років, що були оприлюдненні Уповноваженим Президента України з прав дитини у червні поточного року. У Міносвіти зазначають, що аналіз опитування дітей засвідчив, що кожна друга дитина зазначає порушення або недотримання прав, які мають бути гарантовані в суспільстві.
     Зокрема, 56% дітей вважають, що в країні порушується право на захист від жорстокості, знущання, брутального поводження. 52% вважають, що існують випадки сексуальної експлуатації дітей, 47% - що діти піддаються трудовій експлуатації. 
     48% дітей висловили думку, що порушується право дітей на висловлювання власної думки. 43% зазначили, що знають про випадки, коли діти, які вчинили злочин, піддавалися тортурам та приниженню.
    Також важливим питанням для дітей, які стали жертвами злочину, є отримання психологічної допомоги, але лише 19% постраждалих її отримали, зазначається у листі профільного відомства.

Детальніше