Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

План роботи практичного психолога на період карантину (11.01.2021 – 22.01.2021)


п/п

Дата

Зміст роботи

1

11.01

1. Марафон для учнів 5-11 класів: «Локдаун не завада справжній дружбі!»

2. Консультація в телефонному режимі для батьків з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

2

12.01

Як розважити дітей під час вимушеного карантину

https://childdevelop.com.ua/articles/leisure/9127/

3

13.01

1. Як обрати професію майбутнього?

https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug

2. Консультація в телефонному режимі для батьків та дітей 

з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

4

14.01

Мобільні телефони – користь чи шкода?

Про це можна дізнатись переглянувши відеоролик:

«Як ваш телефон змінює вас»

https://www.youtube.com/watch?v=j3y4HA4pRXo

5

15.01

1. Збірка казок для малюків українською: Колобок, Ріпка, Курочка ряба, Коза дереза.

https://www.youtube.com/watch?v=DjYcFUzF7Zo&feature=youtu.be

2. Консультація в телефонному режимі для батьків з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

6

18.01

Консультація в телефонному режимі для батьків та дітей 

з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

7

19.01

Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити.

https://nus.org.ua/view/emotsijnyj-rozvytok-ditej-yak-batky-mozhut-dopomogty-ne-nashkodyty

8

20.01

1. Онлайн заняття з елементами тренінгу «Конфлікти.

Шляхи їх подолання» для учнів 7-х класів.

2. Консультація в телефонному режимі для батьків з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

9

21.01

Дитячі страхи і пандемія. Коронавірус: як впоратися з панікою.

http://znvk-kontakt.zp.ua/poradi-psixologa-2

10

22.01

Консультація в телефонному режимі для батьків та дітей 

з 9:00 до 13:00

Тел.: 097-654-01-03 Альона Олександрівна.

Скажи насиллю СТОП!

В рамках акції "16 днів проти насилля" соціально-психологічною службою було проведено лекторій до Міжнародного дня боротьби з насильством над жінками з ученицями 10-11 класів.
Метою заходу є сприяння боротьбі з порушенням прав жінок, збільшення розуміння та обізнаності про всі форми насильства, а також про те, що будь-які форми насильства є порушенням прав людини.
Також з учнями шостих класів було проведено заняття з елементами тренінгу Скажи насиллю СТОП!”, заняття з елементами тренінгу «Розвиток толерантності у підлітків». Мета яких – знайомити з актуальністю проблеми насильства у світі, у шкільному середовищі, його наслідками для дітей і суспільства; сприяти попередженню виявів насилля в дитячому середовищі та формуванню нетерпимого ставлення до насильницьких дій; виховувати людяність, толерантність, повагу до гідності іншої людини.
Було проведено заняття з елементами тренінгу «Конфлікт – мистецтво взаємодії» з учнями 5 класу, метою якого було поглибити знання учнів про конфлікт, сприяти формуванню позитивного ставлення до людей, мотивувати бажання оволодіти навичками конструктивного спілкування й соціальної взаємодії, навчити раціонально й послідовно діяти в конфліктних ситуаціях; навчити контролювати власні емоції та дії.
До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом психологічною службою закладу було проведено онлайн - заходи для учнів 7-11 класів «ВІЛ: хто попереджений, той захищений», «Що ми знаємо про ВІЛ /СНІД», «Незнання законів не звільняє від відповідальності».
Для учнів 9-х класів проведено онлайн зустріч на тему «Тренуй свої hardskills

01viber1 2020-12-27 15-28-48

02viber2 2020-12-27 15-26-09 03viber3 2020-12-27 15-26-11

04viber4 2020-12-27 15-26-11 2 05viber5 2020-12-27 15-26-12

06viber6 2020-12-27 15-26-11 1 07viber7 2020-12-27 15-26-12
 
08viber8 2020-12-27 15-26-11 09viber9 2020-12-27 15-26-12
 
010viber10 2020-12-27 15-28-48 2 011viber11 2020-12-27 15-28-48 1

Проведені заходи стануть приводом для аналізу власних дій, вчинків учнівством, які сприятимуть вихованню людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків.
 
 

У школі пройшов тиждень психології!

З 02 по 06 листопада 2020 року в стінах нашої школи пройшов тиждень психології!
Метою проведення такого тижня є розширення знань учнів, батьків та вчителів про науку психологію, розуміння внутрішнього світу, прагнення до самопізнання, активізація пізнавальної активності учнів, формування навичок конструктивного спілкування, розкриття творчого потенціалу учнів, створення позитивного емоційного настрою.
Діти з радістю доторкнулись до світу психології, прийняли активну участь у запропонованих заходах. Протягом тижня в холі школи стояв стенд під назвою «Стіна приємних побажань» де кожен охочий міг написати гарне побажання.

gcb20nbl001

Учні шостих класів прийняли участь у флешмобі «Даруй добро», а з семикласниками було проведено заняття з елементами тренінгу «Життя без насилля».

gcb20nbl002

Також усі учасники освітнього процесу долучились до челенджу «Я бажаю вам…».

І малечу не обійшли стороною, перевірили творчі здібності і уяву. У холі школи можна було полюбуватися виставкою малюнків 1-4 класів. На сторінках альбомів діти подорожували у Країну Доброти.

gcb20nbl003

А у 2-В класі пройшла година спілкування про безпеку в інтернеті «Увага інтернет!», адже з самого малечку потрібно знати де може чатувати небезпека.

gcb20nbl004

Безпека дітей в Інтернеті

internetІнтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.
Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі. Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.
Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:
  1. Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).

  2. Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).

  3. Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.

  4. Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (http://www.moral.gov.ua/news/311/).

  5. Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).

Тиждень психології

IMG-78eab3a15c133f1d7b56f4f1a0ea0bdc-VВ КЗШ № 68 з 05 по 09 листопада 2018 року пройшов тиждень психології.
В рамках тижня психології практичним психологом та соціальним педагогом організовано оформлення стенду та запуск проекту «Скринька довіри».
Бібліотекарем була створена виставка соціально-психологічної літератури «Проблеми насилля – пошук вирішення та примирення».
Також відбулася виставка дитячих малюнків на тему»Подорож у Країну Доброти». У виставці взяли участь учні початкових класів.
Учні 8-х класів переглянули відео-ролик «Булінг».
Практичним психологом було проведено тренінг для учнів 7-х класів «Життя без насилля».
IMG-d4cf402c48dedc3af31bf39e2d6dc24f-V IMG-07fd00cbf71c78f4d5239b725533224a-V
 
 

Психологічна служба системи освіти у 2015-2016 навчальному році

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049
E-mail: ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

Від 23.07.2015 № 1/9-347

Департаменти (управління) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій

Інститути післядипломної педагогічної освіти

 

Про забезпечення фахівцями та пріоритетні
напрями діяльності психологічної служби
системи освіти у 2015-2016 навчальному році

За результатами діяльності органів освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій Міністерство надсилає для використання в роботі аналітичні матеріали щодо забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році.

Додаток: на 9 арк.

Заступник Міністра                                                                                  Павло Полянський

 

Березіна Н.О.4813231
Панок В.Г.2527011

Додаток 1
до листа Міністерства освіти і науки України від 23.07.2015 р. № 1/9-347

Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти» від 02.07.2009 р. № 616 психологічна служба в системі освіти визначається як сукупність закладів, установ, підрозділів і посад, що складають єдину систему, основу якої становлять фахівці у сфері практичної психології і соціальної педагогіки: практичні психологи, соціальні педагоги, методисти, директори (завідувачі) навчально-методичних кабінетів (центрів) психологічної служби.

Завдання психологічної служби визначаються відповідно до стратегії розвитку системи освіти України в цілому і водночас залежать від особливостей регіональної політики, історії та традицій освіти у конкретній області, районі, місті, селі та селищі і повинні трансформуватися у відповідності до змін у нормативно-правовій базі, визначених пріоритетів діяльності освітньої галузі.

На кінець 2014-2015 навчального року кількість спеціалістів психологічної служби становила 22705 працівників, що становить 54,48% від їх нормативної потреби. Із загальної кількості фахівців - 14832 практичні психологи (57,89%) та 7047 соціальні педагоги - 46,19% .

У порівнянні з минулим періодом кількість фахівців скоротилась на 1606 працівників. Найбільше скорочення спостерігається в Донецькій (на 1077 фахівців) та Луганській (на 742 фахівця) областях. Значне скорочення відбулось і у Харківській ( 59), Одеській (21) та в Тернопільській (4) областях. (Додаток 2).

Водночас кількість фахівців психологічної служби в регіонах (без урахування АР Крим, м. Севастополь, Донецької та Луганської областей) збільшилась на 206 осіб. Зокрема, на Львівщини та Івано-Франківщині – зростання на 45 фахівців у кожній області, Закарпатті – на 33 фахівця, а також в Житомирській та Чернівецькій областях на 30 фахівців відповідно.

Найкраща ситуація щодо забезпечення в цілому фахівцями ( практичні психологи та соціальні педагоги) у м. Києві (81,02%), Івано-Франківській (73,69%), Київській (66,79%), Сумській (66,3%) та Чернівецькій (65,92%) областях.

Найнижчі показники у Тернопільській (36,56%), Житомирській (42,47%), Миколаївській (43,68%) і Вінницькій (45,31%) областях.

Серед навчальних закладів найкраще забезпечені практичними психологами спеціальні школи-інтернати – 97,88%, загальноосвітні навчальні заклади нового типу – 92,32%, та загальноосвітні навчальні заклади - 77,97%.

Детальніше