Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

План заходів просвітницько-профілактичної акції «16 днів проти гендерного насильства» (з 25 листопада по 10 грудня 2018 року)

Назва заходу

Дата, час проведення

Цільова група

Відповідальні

1.

Флеш-моб «Ми рівні в своїх правах!»
(до Міжнародного дня боротьби з насиллям відносно жінок)
26.11.2018 року,
на перервах
Учні 7-11 класів Салогуб В.М.

2.

Інтерактивна мапа «Найбезпечніше місце в школі» 27.11. 2018 року Учні 5-7 класів Ваніна Н.В.

3.

Зустріч з юристом
«Права жінок та чоловіків в Україні»

29.11.2018 року,

13.25

Учні 9-10 класів Білоусова А.М.

4.

Відео-лекторій
«Все, що треба знати про ВІЛ»

30.11.2018 року,

08.30

Учні 8-10 класів

Салогуб В.М.

Класні керівники

5.

Проект «Сильні духом» (Міжнародний день людей з обмеженими можливостями)

03.12. 2018 року,

на перервах

 Учні 1-11 класів  Вчителі фізичної культури

6.

 Презентація добрих справ класів
«Ми не байдужі!»

05.12. 2018 року,

14.20

Учні 5-10 класів

Салогуб В.М.

Класні керівники

7.

Фестиваль-підсумок «Найкращі справи учнівського самоврядування»

07.12. 2018 року,

08.30

Лідери учнівського самоврядування 5-11 класів Салогуб В.М.

 

8.

Інформ-дайджест «Конвенція ООН про права людини»

10.12. 2018 року,

Протягом дня

Учні 1-11 класів Білоусова А.М.
  

Десять порад молодому вчителю

 Погано, коли на молодого вчителя дивляться тільки перспективно. Зазвичай згодом він стає більш умілим, самостійним, придбає навички, опанує прийоми, досягне майстерності. Але в той же час він може втратити ту безпосередність і чари молодості, риси, притаманні тільки молодому вчителю, що інколи наближають до нього учнів сильніше, ніж мудрість літнього майстра. Моїм першим учням, напевно, було цікавіше зі мною, ніж нинішнім. У школі обов'язково мають бути молоді вчителі. Без них життя нудне, нецікаве, прісне.

Порада перша: не вважай школу місцем, не зовсім гідним застосування твоїх видатних здібностей, місцем, куди тебе як би заслали. Школа не має потреби у твоїй полегкості. Так, вона тебе чекає, і, можна сказати, з розкритими обіймами, вона хоче, щоб ти в ній був, але в неї є достоїнство. І це достоїнство - діти. Тому не треба дивитись на школу спогорда, не треба робити їй послугу.
Так що відразу орієнтуйся на школу й саме з нею пов'язуй свої честолюбні мрії. Тим більше що хороший учитель краще посереднього поета чи актора. Справа не в тому, яка професія, а в тому, наскільки вона тобі підходить. А ось у цьому варто розібратись. Але не можна розібратись на бігу. Треба попрацювати з повною віддачею, треба викластись. І для цього треба вважати школу своєю справою, а не чужою, куди ти потрапив випадково. Розібратись - це значить зрозуміти, чи до душі тобі праця вчителя. Ось ти й постарайся зрозуміти, твоя це справа чи дядька. Але не квапся з висновками.
Далі вникни в мою другу пораду. Знайди себе, свій образ. Учитель індивідуальний, інакше не може бути й мови про творчість. Це не виключає наслідування, особливо спочатку. Навпаки, придивляйся до майстрів. Бери на озброєння те, що тобі здається твоїм, що тобі до вподоби. Не треба розуміти творчість як винахід пороху. Педагогіка існує стільки, скільки існує світ. Прийоми та знахідки не вмирають із майстром, вони передаються його учням і послідовникам. Але кожний справжній учитель, навіть переймаючи, залишається собою. Як же розпізнати, що в тобі твоє, а що - чуже? Краще тебе самого цього ніхто не знає. Звичайно, треба прислухатись до думок, у тому числі і критичних. Але якщо в тебе не буде внутрішнього відчуття істини, ти будеш не вчитель, а «чого бажаєте?». Це інша крайність, на противагу зарозумілості.
І потім, хто сказав, що вчитель створює свій образ раз і назавжди? Маяковський писав про художника Келіне: «Кращий учитель. Твердий. Мінливий». Образ - не схема, а жива особа. У будь-якому випадку він має бути твоїм і він мусить бути живим, а не маскою.

Детальніше

Правила спілкування з учнями

 

При спілкуванні з учнями слід дотримуватися певних правил. Отже, що треба робити, а чогокатегорично неможна.

ТРЕБА:

  • проявляти незмінну доброзичливість щодо учня, незважаючи на його репутацію і статус;
  • проявляти турботу про збереження і підвищення престижу кожного учня;
  • давати критичну оцінку конкретних дій, а не особистості в цілому;
  • здійснювати контроль за емоційною тональністю розмови з учнями;
  • бути готовим вибачитися за помилку;
  • виявляти до дитини терпимість;
  • виявляти пошану до особистості дитини, підтримувати в ній почуття власної гідності;
  • визнавати право дитини бути несхожою на інших;
  • проявляти емпатію, прагнути зрозуміти дитину, дивитися на проблему з її позицій, її очима;
  • враховувати індивідуально-психологічні й особистісні особливості дитини;
  • акцентувати увагу на позитивних якостях дитини;
  • дисциплінувати клас за допомогою непрямих дій – перемикання уваги, жарту;
  • бути оптимістом.

НЕМОЖНА:

  • проявляти дріб’язкову нетерпимість, прискіпливістьЯк ти сидиш! Поклади руки на парту!»);
  • здійснювати дисциплінування шляхом натиску, прямого осудуДосить показувати, який ти розумний!», «Тобі краще б помовчати і пригадати твою двійку!»);
  • вживати загрози, докори, висміювання;
  • принижувати гідність;
  • використовувати лестощі, показну доброту, обман, залякування із маніпулятивною метою. Діти добре відчувають нещирість.
  • не дозволяти домінування експресії песимізмуНічогісінько ви не вмієте. І що мені з вами робити, не розумію»);
  • «заякоряти» проблему дитини, тобто весь час про неї нагадувати.