Germany | Finland | Saint Petersburg | Drive

Про порядок надання методичних розробок претендентів на присвоєння звань

Про порядок  надання  методичних розробок претендентів на присвоєння звань:

«учитель-методист», «вихователь-методист»,«педагог-організатор-методист»,«практичний психолог-методист»,«керівник гуртка-методист» для схвалення науково-методичною радою КЗ «Інноваційно-методичний центр»

(затверджено на засідання науково-методичної ради КЗ «ІМЦ» протокол №1 від 20.01.2016)

Відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 та змін, внесеними наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 20.12.2011 №1473 та  Міністерства освіти і науки від 08.08.2013 №1135, педагогічні звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист"», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (для педагогічного звання «керівник гуртка – методист» - найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту), здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти» (П.5.2 Типового положення).

Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників вимога про обов’язкову підготовку власних методичних розробок педагогічним працівникам, які атестуються на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «методист», не передбачена. Атестаційна комісія під час атестації педагога, який має це педагогічне звання, може прийняти рішення про його відповідність раніше присвоєному, якщо він продовжує здійснювати науково-методичну і науково-дослідну діяльність.

Порядок надання методичних розробок на схвалення науково-методичною радою КЗ «ІМЦ»

1. Навчальний заклад на методичній (педагогічній) раді розглядає апробовані методичні розробки педагога–претендента на присвоєння звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист». За умови прийняття позитивного рішення готує відгук про педагогічну та методичну діяльність педагога в контексті реалізації основних педагогічних ідей, викладених у методичних розробках (обсяг – до 2 сторінок формату А-4).

2. Методична  розробка, рецензія, відгук та лист-подання навчального закладу надсилаються до відділу освіти виконкому районної у місті ради  (до 08.02.2016) і представляються на  засіданні атестаційної комісії відділу освіти головою атестаційної комісії закладу.

3. Після розгляду, обговорення поданих матеріалів та прийняття позитивного висновку атестаційна комісія відділу освіти виконкому районної у місті ради готує (за участю методиста КЗ «ІМЦ» -куратора ЗНЗ району) лист-подання до науково-методичної ради КЗ «Інноваційно-методичний центр» щодо прийняття рішення про схвалення методичних розробок.

4. Оформлені належним чином матеріали подаються до КЗ «ІМЦ» не пізніше 15 лютого 2016 року. Науково-методична рада КЗ «ІМЦ» розглядає на своєму засіданні і приймає рішення про схвалення методичних розробок до 12.03.2016 року.

Перелік матеріалів для надання до  комунального закладу «Інноваційно-методичний центр»

атестаційною комісією відділу освіти виконкому районної у місті ради

1. Лист-подання (зразок додається) голови атестаційної комісії відділу освіти на ім’я директора КЗ «ІМЦ» з пропозицією розглянути матеріали педагогічного працівника, який атестується на присвоєння звання «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист».

Лист-подання, адресоване директору КЗ «ІМЦ», містить прохання розглянути авторські матеріали з метою експертної оцінки у зв’язку з атестацією на присвоєння педагогічного звання. У поданні також зазначається інформація про автора: прізвище, ім’я, по батькові, посада, місце роботи, педагогічне звання (якщо є); указується хто і коли вивчав описаний досвід, зазначається дата розгляду матеріалів.

2. Методична розробка– це збірка навчально-методичних матеріалів, що розкривають форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології про навчання і виховання стосовно конкретної теми уроку, теми навчальної програми, викладання курсу в цілому тощо.

3. Рецензія науковця на  методичну розробку педагогічного працівника.

4. Список (завірений начальником відділу освіти виконкому районної у місті ради) педагогічних працівників, які претендують на присвоєння в ході атестації звання  «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист».

№з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Навчальний заклад

Освіта, який навчальний заклад закінчив, коли

Спеціальність за дипломом

Який предмет викладає

Стаж педагогічноїроботи

Останній рік проходження атестації

Коли і де останнє проходження підвищення кваліфікації

Категорія, звання за останньою атестацією

                   

 

Зразок

Лист-подання

атестаційної комісії відділу освіти виконкому___________  районної у місті ради щодо розгляду та схвалення методичних розробок педагогічних працівників, які претендують на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист»,«керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист» науково-методичною радою КЗ «ІМЦ»

Штамп

Директору  комунального закладу «Інноваційно-методичний центр»

Ратєєвій С.В.

Атестаційна комісія відділу освіти виконкому______________ районної у місті ради порушує клопотання перед науково-методичною радою КЗ «Інноваційно-методичний центр» щодо розгляду матеріалів та схвалення методичних розробок педагогічного працівника___________________________________________________________________________,

(ПІБ, посада, місце роботи)

який претендує на присвоєння педагогічного звання «______________________», з проблеми_________________________________________________________________

 Методичні розробки апробовані на базі ________________________________________________________________________________

(навчального закладу (ів) району, міста, області) і сприяли позитивній динаміці змін якості навчально-виховного процесу у зв’язку з інноваційною професійною діяльністю___________________________________________

(ПІБ педагога)

Розглянуто та обговорено на засіданні атестаційної комісії відділу освіти (протокол від____________ №____).

Голова атестаційної комісії      ______________    

                                                    М.П.                ( підпис)